Sunday 14 October 2012

TRANSFER FACTOR (TF)



Tranfer Factor adalah molekul terkecil di dalam kolostrum. Tiap-tiap ibu yang menyusukan suapan bayi itu pas pada imuniti sendiri - sebenarnya dia pas ke atas semua maklumat yang sistem imunnya telah diperolehi semasa hayatnya. Proses ini bermula dengan susu pertama: pra-ibu susu yang dipanggil kolostrum. Yang paling berharga "senjata imuniti" dalam kolostrum adalah molekul terkecil dipanggil Faktor Pemindahan. Ia adalah Pemindahan Faktor-faktor yang meningkatkan aktiviti Sel Pembunuh Semulajadi dalam sistem imun kita, sebanyak 5 kali lebih daripada apa-apa lagi yang kita tahu! Sel Pembunuh Semulajadi menyerang dan membunuh bakteria, virus, kulat dan malignan (kanser) pada kenalan.
Faktor-faktor pemindahan terbukti untuk menjadi 100% selamat, asli dan benar-benar bukan toksik. Penyelidik telah diberi dos yang besar kepada sukarelawan dengan tiada kesan sampingan negatif. Produk Transfer Factor mengandungi hanya bahan-bahan semulajadi dan tidak diklasifikasikan sebagai dadah.



Yang bekerja dengan Produk Transfer Factor?
Beribu-ribu Profesional Kesihatan di seluruh dunia, termasuk banyak pakar bedah doktor dan terkenal mengesyorkan mereka kepada pesakit mereka.
Mereka dibersihkan untuk digunakan oleh atlet berprestasi tinggi untuk latihan dalam pelbagai sukan profesional dan amatur dan persaingan Olimpik.
Sesiapa sahaja mana-mana umur yang mahu untuk meningkatkan IQ sistem imun atau menindas sistem imun yang lebih aktif.
  
 Kami menawarkan anda selamat dan terjamin, produk yang paling amat berkesan, dipatenkan dan terbukti, produk 100% imun semulajadi modulasi pernah ditawarkan kepada orang awam.

USAHA,TAWAKAL DAN YAKIN MAMPU MEMBERIKAN PENAWAR UNTUK KESIHATAN DIRI KITA.
SEMOGA MENUJU KESIHATAN YANG GEMILANG,INSYAALLAH DENGAN IZIN ALLAH.

1 comment:

  1. boleh contact saya menggunakan email ahmadramli80@gmail.com atau melalui blog terus

    ReplyDelete